Oisterwijk, 7 augustus 2023 - Drop, kondigt met trots haar rebranding aan met een vernieuwd logo en een consequent doordachte nieuwe merkidentiteit. Deze strategische herpositionering markeert een belangrijke mijlpaal in het evoluerende verhaal van het bedrijf en legt de basis voor toekomstige groei en innovatie.
Een logo voor vernieuwing Het nieuwe logo van Drop symboliseert de visie van het bedrijf om voorop te blijven lopen in een snel veranderende markt. Het ontwerp weerspiegelt de kernwaarden van het merk, zoals innovatie, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Het dynamische en eigentijdse ontwerp straalt vertrouwen en vooruitgang uit en belichaamt de frisse koers die Drop inslaat.
Een verfrissende kleurkeuze De keuze van de nieuwe kleuren is gebaseerd op uitgebreid onderzoek en strategische overwegingen. Drop heeft gekozen voor een overloop in moderne en opvallende kleuren die de merkidentiteit versterkt en tegelijkertijd een gevoel van energie en positiviteit oproept. Deze kleuren zal een integraal onderdeel zijn van alle visuele aspecten van het merk en zal bijdragen aan een sterke herkenning.
Doordachte merkidentiteit Met de nieuwe merkidentiteit wil Drop een duidelijke boodschap uitdragen naar haar klanten en stakeholders. De vernieuwde merkidentiteit omvat een heldere missie en visie die aansluiten bij de huidige marktbehoeften en de toekomstige ambities van het bedrijf. Drop wil haar klantenkring vergroten en haar positie versterken als een vooraanstaande speler in de mobiliteitssector. Met een scherp oog voor klantgerichtheid, ontzorgen en kwaliteit zal Drop blijven bouwen aan duurzame relaties met haar klanten en partners.
Over Drop
Drop is een multimodale (deel)aanbieder in de mobiliteitssector. Drop richt zich op het verbeteren en ontzorgen voor bedrijven, hotels, vakantieparken, consumenten, gemeentes en andere organisaties op het gebied van (deel)mobiliteit. Dit doet Drop zowel voor structurele als tijdelijke mobiliteitsintegraties.