Mediakit

Voor persvragen, interviews of extra beeldmateriaal kun je contact opnemen per e-mail via pers@dropmobility.nl. De auteursrechten van de foto’s weergegeven in deze map berusten uitsluitend bij Drop. Het is niet toegestaan om zonder schriftelijke toestemming foto’s van deze site te vermenigvuldigen, verspreiden of publiceren op welke wijze dan ook.

Categorieën

June 13, 2024
ASML en Drop starten samenwerking

High tech bedrijf ASML kondigt een samenwerking aan met Drop Mobility, een innovatieve aanbieder van deelmobiliteitsoplossingen. Vanaf deze zomer gaat ASML gebruikmaken van campus e-bikes gefaciliteerd door Drop Mobility.

February 28, 2024
De duurzame mobiliteitstransitie in Nederland vraagt om LEV

Gisteren zetten 18 partners (waaronder Drop Mobility) hun handtekening onder het samenwerkingscontract voor het LEVERAGE project. Het doel van dit project is om de potentie van LEVs voor het verduurzamen van onze mobiliteit optimaal te benutten en daarmee bij te dragen aan de bereikbaarheid, leefbaarheid en veiligheid van onze stedelijke regio’s.

September 8, 2023
Accor Group en Drop beginnen nieuwe samenwerking

Drop mag verder uitbreiden binnen de Accor Hotel Group. Binnenkort zal Drop ook voor Mercure Hotel Amsterdam West de fietsverhuur gaan verzorgen. Met de keuze voor het all-in-one systeem van Drop zullen de gasten van Mercure Hotel Amsterdam West nog makkelijker een e-bike kunnen huren en gebruiken.

© 2023 - Drop Mobility B.V.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram